حضور GS1 ایران در الکامپ بیست‌ویکم

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران (GS1 Iran) از روز دوشنبه مورخ ۲۳ آذرماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۶ آذرماه جاری، در بخش دولت الکترونیکی از بیست و یکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (ایران الکامپ ۲۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد، حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران (GS1 ایران) در سالن شماره ۴۱، با کارشناسان مرکز ملاقات نموده و علاوه بر آگاهی از آخرین دستاوردها و خدمات این مرکز، از مشاوره رایگان در طول دوره ۴ روزه نمایشگاه، بهره‌مند شوند.

gs1-symbols

در این نمایشگاه از اپلیکیشن اندرویدی GS1 ایران و همچنین، مستند جامع مشخصات فنی GS1 رونمایی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی GS1، به صفحه مربوط به این اپلیکیشن در سایت GS1 ایران مراجعه نمایند. همچنین برای دانلود بخش‌هایی از مستند جامع مشخصات فنی GS1 می‌توانید به صفحه مربوط به این مستند در وب‌سایت مراجعه نمایید.

gs1-system

گفتنی است نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می گردد و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

iran-elecomp-logo

دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نماید. گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فن آوری را بیش از پیش فراهم نموده و انتظار می رود در دوره آتی نمایشگاه الکامپ که در فاصله ۲۳ تا ۲۶ آذر ماه برگزار خواهد گردید، فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند.

about-elecomp-21th

برای کسب اطلاعات تماس الکامپ بیست‌ویکم

نماد QR-CODE‌ فوق را با موبایل خود اسکن کنید.