حضور GS1 ایران در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران (GS1 Iran) از روز دوشنبه مورخ ۲۳ آذرماه تا روز پنجشنبه مورخ ۲۶ آذرماه جاری، در شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد، حضور خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران (GS1 ایران) در سالن شماره ۸ و ۹، با کارشناسان مرکز ملاقات نموده و علاوه بر آگاهی از آخرین دستاوردها و خدمات این مرکز، از مشاوره رایگان در طول دوره ۴ روزه نمایشگاه، بهره‌مند شوند.

GS1_global_tree_icon_graphic

در این نمایشگاه از اپلیکیشن اندرویدی GS1 ایران و همچنین، مستند جامع مشخصات فنی GS1 رونمایی می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود اپلیکیشن اندرویدی GS1، به صفحه مربوط به این اپلیکیشن در سایت GS1 ایران مراجعه نمایند. همچنین برای دانلود بخش‌هایی از مستند جامع مشخصات فنی GS1 می‌توانید به صفحه مربوط به این مستند در وب‌سایت مراجعه نمایید.

gs1-system

گفتنی است معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌عنوان متولی هفته ملی پژوهش و فناوری در کشور، شانزدهمین نمایشگاه بزرگ دستاوردهای پژوهش و فناوری را در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار می‌نماید.

این نمایشگاه فرصت مناسبی را در اختیار دانشگاه‌ها، مووسسات دانش‌بنیان، بنگاه‌های دارای واحد R&D، تولیدکنندگان، صنعتگران، تجار، بانک‌ها و موسسات اعتباری و کلیه دست‌اندرکاران مرتبط با موضوع نمایشگاه قرار می‌دهد تا ضمن ارایه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری با توانمندی‌ها و جدیدترین فناوری‌های داخلی آشنا، موجبات ارتقای دانش فنی داخلی را فراهم و همزمان بازاریابی برای محصولات تولیدی و جلب سرمایه‌گذار را فراهم نمایند.

Banner-1394-pajohesh