موفقیت مرکز GS1 ایران در زمینه آپلود داده های محصولات ایرانی روی سرورهای GS1 Cloud

بانک اطلاعات همه کالاهایی که دارای شماره جهانی قلم کالای تجاری (GTIN) هستند توسط سازمان GS1 در قالب پروژه GS1 Cloud ایجاد شده است و از ابتدای سال ۲۰۱۸ در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هدف از ایجاد این بانک اطلاعاتی عظیم، این است که بزرگترین منبع موثق و مطمئن اطلاعات محصولات در دنیا باشد و خدمات متنوعی را در حوزه تجارت الکترونیکی B2C و B2B برای کسب و کارها و مشتریان، فراهم آورد.

مرکز GS1 ایران نیز با تعاملات بسیار خوبی که در این زمینه با سازمان جهانی GS1 برقرار کرده است، امکان حضور رایگان شرکت های ایرانی را در این پرتال بین المللی فراهم نموده است.

در این رابطه به اطلاع می رساند اولین دستاورد ارزشمند مرکز GS1 ایران در رابطه با پروژه مذکور، در تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ به ثمر نشست و مرکز به عنوان یکی از ۱۰ کشور پیشرو در زمینه ثبت داده ها در سرور تست GS1 Cloud موفق به ثبت اطلاعات کاتالوگ الکترونیکی تعدادی از محصولات ایرانی به هر دو شیوه دستی و سیستمی گردید و فرایند تست را با موفقیت پشت سر گذاشت.

گفتنی است این رویداد مهم در حالی رخ داده است که بسیاری از MOهای بزرگ و معتبر GS1 همچنان موفق به بارگذاری اطلاعات خود نشده اند.

لازم به ذکر است مرکز GS1 ایران برای انجام سایر مراحل پروژه با تمام توان تلاش خواهد کرد و در این مسیر، آماده همکاری با کلیه متقاضیان و علاقه مندان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی GS1 Cloud در سایت مراجعه نمایید یا اطلاعیه مربوطه را مطالعه فرمایید.