اطلاعیه عضویت رایگان در پایگاه بین المللی اطلاعات معتبر محصولات

سازمان جهانی GS1 به عنوان متولی اصلی شناسایی و کدگذاری محصولات تجاری در جهان و مجری فراگیرترین سیستم اطلاعاتی خرده فروشی در سرتاسر دنیا، مصمم به راه اندازی بزرگترین پایگاه اطلاعات معتبر و مطمئن محصولات در جهان بوده و به این منظور، پروژه GS1 Cloud را آغاز نموده است. در فاز اول از این پروژه، اطلاعات بیش از ۵۰ میلیون قلم کالای تجاری از ابتدای سال ۲۰۱۸ و از طریق پرتال مربوطه در اختیار عموم متقاضیان قرار می گیرد و انتظار می رود این رقم تا سال ۲۰۲۰ به ۱۰۰ میلیون قلم کالا نیز افزایش یابد.

با آغاز به کار این پروژه، فضای کسب وکار برای شرکت هایی که به دنبال رقابت سالم و شفافیت اطلاعاتی هستند بسیار مناسب تر خواهد شد و شرکت هایی که به دنبال جعل و تقلب اطلاعات محصولات سایر شرکت ها هستند، به آسانی نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند چرا که با راه اندازی سامانه GS1 Cloud:

  • کدهای GTIN اصیل و معتبر، شناسایی خواهند شد و کدهای غیرمعتبر و جعلی حذف می شوند.
  • صحت، دقت، کیفیت و اعتبار اطلاعات محصولات، توسط تولیدکننده اصلی کالا تضمین می شود.
  • امکان جستجوی اطلاعات درباره محصولات مختلف به راحتی برای عموم مردم دنیا فراهم می شود.
  • سرویس های ارزش افزوده و اپلیکیشن های کاربردی برای تسهیل فرایند تأمین و فروش شرکتها توسعه داده می شود.

این رویداد بهترین فرصت برای بازاریابی محصولات شرکتها در سطح جهان بوده و به کلیه اعضای GS1 در سرتاسر دنیا که از کد GTIN برای شناسایی و معرفی کالاهای خود به مشتریان استفاده می کنند، این امکان را می دهد که بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی، محصولات خود را در معتبرترین و بزرگترین سامانه بین المللی محصولات، در معرض دید میلیاردها مشتری بالقوه و بالفعل قرار دهند.

مرکز GS1 ایران نیز با تعاملات بسیار خوبی که در این زمینه با سازمان جهانی GS1 برقرار کرده است، امکان حضور رایگان شرکت های ایرانی را در این پرتال بین المللی فراهم نموده و کلیه شرکت های ایرانی برای حضور در این طرح تنها کافی است:

  1. عضو مرکز GS1 ایران باشند و عضویت آن ها به صورت فعال در سیستم ثبت شده باشد.
  2. توافقنامه تضمین صحت اطلاعات محصولات و توافقنامه اجازه بازنشر اطلاعات در سامانه GS1 Cloud را امضا نمایند.

لذا از کلیه علاقه مندان درخواست می شود برای استفاده از این فرصت بازاریابی بی نظیر و تکرارنشدنی و بهره مندی از مزایای آن به صورت کاملا رایگان، در اسرع وقت و تا قبل از پایان شهریورماه ۱۳۹۶ با مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران (GS1 ایران) تماس حاصل نمایند.

گفتنی است مرکز GS1 ایران در قبال تأخیر شرکتهایی که در این فرصت زمانی، اقدام مناسب را به عمل نیاورده و در این طرح رایگان عضو نشوند، هیچ گونه مسئولیتی نداشته و امکان تمدید این طرح رایگان به هیچ وجه وجود ندارد.

برای آشنایی بیشتر با پروژه GS1 Cloud، صفحه مربوط به آن در وب سایت GS1 ایران را ملاحظه فرمایید یا با کارشناسان مرکز تماس حاصل نمایید.