پیام ریاست GS1 ایران به مشترکین مرکز GS1 ایران

عضو عزیز ،

همانطور که آگاه هستید، دولت پروتکل‌های  دقیقی برای مردم برای ماندن در خانه بدلیل پاندمیک شدن بیماری کووید 19 یا کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی از فروردین ماه 99 اعلام کرده است.

روزهای آینده برای همه ما چالش برانگیز است زیرا ما  درحال سازگار شدن با روش‌های جدید کار، خرید و مراقبت از خانواده‌ها و اجتماعات خود هستیم. ما به طور مداوم این وبسایت را با اطلاعاتی از دولت و HSE با جزئیاتی برای پشتیبانی از مشاغل شما از   GS1 ایران به روز می‌کنیم.

من به شما اطمینان خواهم داد که همه ما از طریق این بحران بی سابقه حرکت می‌کنیم و راه خود را برای کمک به مشاغل پیدا می‌کنیم. ما ترتیب داده‌ایم که کلیه خدمات و پشتیبانی‌های ارائه شده به اعضا ، همکاران و تولید کنندگان بطور یکسان توسط اعضای تیم ما از راه دور ارائه شود:

تیم راهنمای پشتیبانی و عضویت ما برای برقراری تماس ، پرس و جوهای ایمیل و بررسی کدهای درخواست شده کاملاً عملیاتی و در دسترس است.

مجوزهای بارکد و شماره موقعیت مکانی جهانی (GLN) همچنان به صورت آنلاین در دسترس هستند.

لطفا برای پیگیری کدها یا امور مربوط به مجوز کدها، به قسمت اعضا وارد شوید.

اعضای جدید می توانند از طریق این صفحه به GS1 بپیوندند.

همچنین شما می‌توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس marketing.gs1ir@gmail.com و فرم‌های مشاوره وبسایت بارکد، سامانه ETS و CCS با ما در ارتباط باشید.

با استفاده از این مراحل ، ما معتقدیم که می توانیم همچنان به شما اعضای محترم خدمات خودمان را ارائه دهیم، ضمن اینکه اطمینان حاصل می کنیم که الزام به ماندن در خانه و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری را رعایت می‌نمایید.

این بدیهی است که این دوره، یک دوره چالش برانگیز برای همه است. مطمئن باشید تیم ما در GS1 ایران همچنان به حمایت از صنعت شما و جامعه حمایت خواهد کرد. با همکاری مشترک می‌توانیم تاثیرات مخرب ویروس کرونا را محدود کرده و امیدواریم هرچه سریعتر به حالت عادی بازگردیم و به سلامت از این مقطع زمانی عبور کنیم.

لطفاً این اطلاعات را به همکاران درون سازمان خود منتقل کنید و در صورت نیاز به پشتیبانی بیشتر ، لطفا با ما تماس بگیرید.

دریافت لیست نمایندگان مرکز 

02188924605 الی 19

داخلی امور مشترکین: 111-115-123-116-124-143-130-113-114-117-132

سوالات متداول

همین الان عضو شوید

دریافت ایرانکد

با بهترین آرزوها

محمدرضا یاورزاده مدیر عامل GS1 ایران