0

پروژه Pilot موفقیت آمیز شرکت توزیع برق مشهد به همراه تامین کنندگان

[tm_heading tag=”h5″ custom_google_font=”” font_weight=”600″ text=”پروژه Pilot موفقیت آمیز شرکت توزیع برق مشهد به همراه تامین کنندگان | پیوستن شرکت توزیع نیروی برق مشهد به سامانه ردیابی و تایید اصالت کالا” line_height=”1.4″][tm_spacer size=”lg:25″]

دوازده شرکت تامین کننده تجهیزات شبکه توزیع برق مشهد در این تست Pilot شرکت کردند .
طبق هدفگذاری شرکت توزیع برق مشهد تا آخر سال هزار وسیصد و نود هفت 15  شرکت در استفاده آزمایشی از این سامانه (سامانه ردیابی و تایید اصالت کالا ETS) شرکت کردند و قرار است در سال آینده تا پایان فصل بهار تمامی تامین کنندگان وارد سامانه گردند و تمامی کالاهای مورد نیاز خود را از طریق این سامانه ردیابی و رهگیری نمایند .

[tm_spacer size=”lg:25″]

تا ابتدای دی ماه 1397 ده تامین کننده از شرکت توزیع برق مشهد در این سامانه به عضویت درآمدند . شرکت توزیع برق مشهد موفق شده است با استفاده از سامانه ردیابی و تایید اصالت کالا تمامی کالاهای مربوط به تامین کنندگان را ردیابی و رهگیری کرده و از اصالت آنها اطمینان حاصل نماید .

[tm_spacer size=”lg:63″][tm_heading tag=”h5″ custom_google_font=”” font_weight=”600″ text=”توضیحات در مورد شرکت توزیع برق مشهد ” line_height=”1.4″][tm_spacer size=”lg:63″]

بیش از یکصد سال از زمانی که اولین چراغ برق در شهر مشهد و در حرم مطهر حضرت رضا (ع) روشن شد می گذرد. در آن زمان برای اولین بار در ایران از انرژی برق بصورت عمومی استفاده شد. در سال 1316 شرکت عمومی برق مشهد تاسیس شد و تا سال 1343 که شرکت‌های برق منطقه‌ای تاسیس گردیدند، مشغول فعالیت بود. پس از آن، شرکت برق منطقه ای خراسان، عهده دار ارائه خدمات مربوطه به مردم خراسان گردید. از سال 1371 به منظور اجرای ساختار جدید، تاسیس شرکت‌های وابسته آغاز و بخش‌های مختلف برق خراسان در قالب شرکتهای اقماری ساماندهی گردیدند. در ابتدا شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان عهده دار مدیریت بخش توزیع در استان گردید.

در این راستا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در تاریخ 5/5/1373 با انتصابیه شماره 100/14469 ریاست مجمع عمومی از شرکت توزیع برق استان خراسان منفک و عملا فعالیت خود را آغاز کرد. شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد در آغاز با 1001 نفر پرسنل و 541368 مشترک در محدوده شهر مشهد، چناران، فریمان، سرخس و کلات شروع به فعالیت کرد.

با گذشت چندین سال از آغاز فعالیت شرکت، شاهد رشد چشمگیر شرکت در عرصه صنعت برق کشور بوده‌ایم، و این شرکت همواره در زمره شرکتهای توزیع برتر کشور قرار گرفته است. شهر مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع)، از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و سالانه پذیرای چندین میلیون زائر می باشد و این نشان دهنده حساسیت بالای وظایف شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد می‌باشد.

سایت شبکه توزیع برق مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.