0

تایید اصالت کالا، اکنون در دسترس تر از همیشه

[tm_heading tag=”h5″ custom_google_font=”” google_fonts=”font_family:Poppins%3A300%2Cregular%2C500%2C600%2C700|font_style:300%20light%20regular%3A300%3Anormal” font_weight=”600″ text=”تایید اصالت کالا، اکنون در دسترس تر از همیشه” line_height=”1.4″][tm_spacer size=”lg:25″][tm_heading tag=”div” custom_google_font=”” text=”سامانه ردیابی، رهگیری و تایید اصالت کالا شامل بخش‌هایی همچون تامین‌کنندگان، ارگان نظارتی و مشتریان می‌باشد. در این سامانه تمامی تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان برای محصولات خود کد جهانی قلم کالا GTIN (شماره جهانی قلم کالای تجاری)دریافت می‌کنند و بر اساس ساختار طبقه‌بندی جهانی GPC (ساختار طبقه بندی جهانی) اقدام به تشکیل کاتالوگ الکترونیکی محصول خود می‌کنند. سپس سامانه برای هر کالای تولیدی کد سریالی (به همراه اطلاعات تکمیلی دیگر مانند شماره سری ساخت، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و غیره) تخصیص می‌دهد. با این روش تامین‌کنندگان می‌توانند تمامی محصولات خود را به صورت یکتا شناسایی و کد سریالی را به صورت یک نماد بارکد بر روی لیبل چاپ کرده و آن را بر روی محصولات خود الصاق کنند. تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان می‌توانند کد سریالی محصولاتی را که می‌خواهند برای توزیع در بازار ارسال کنند، انتخاب کرده و به کارتابل ارگان نظارتی، ارسال می‌کنند.”][tm_spacer size=”lg:63″]
[tm_heading tag=”h5″ custom_google_font=”” font_weight=”600″ text=”کنترل کیفیت ” line_height=”1.4″][tm_spacer size=”lg:23″][tm_heading tag=”div” custom_google_font=”” text=”در کارتابل ارگان نظارتی، تمامی محصولاتی که ارسال شده است به تفکیک تامین‌کنندگان قابل مشاهده است. ارگان نظارتی، سریال‌های ارسالی را دریافت کرده و به بررسی کیفیت کالاها می‌پردازد. اگر کیفیت کالا متناسب با فاکتور‌های کنترلی باشد، آن‌ها را تایید می‌کند و اگر کالاها مشکلی داشته باشد با ذکر علت، آن‌ها را به تامین کننده باز می‌گرداند.”][tm_spacer size=”xs:30;lg:35″][tm_heading tag=”div” custom_google_font=”” text=”تمامی سریال‌های تایید شده و تایید نشده به کارتابل تامین‌کننده ارسال می‌شود. در این قسمت تامین‌کننده می‌تواند ببیند که علت عدم تایید کالاها چه بوده است و به بر طرف کردن مشکل آن بپردازد و آن را دوباره برای ارگان نظارتی ارسال کند. در قسمت کالا‌های تایید شده، تامین‌کنند می‌تواند اطلاعات کالا (شماره سریال کالا‌ها و کاتالوگ الکترونیکی) را به مشتری خود ارسال کند.
در این سامانه از طریق اپلیکشن موبایل امکان استعلام اصالت کالا توسط خریداران در بازار نیز وجود دارد.
“]
[tm_image image=”875″][tm_spacer size=”sm:30″]
[tm_spacer size=”xs:30;lg:52″][tm_heading tag=”div” custom_google_font=”” text=”استفاده از این سیستم یکپارچه می‌تواند مزایای زیر را برای تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان داشته باشد:
1. ثبت و کنترل آمار تولیدی محصولات به صورت سیستمی
2. شناسایی محصولات در سطح بین‌المللی
3. شناسایی تامین‌کنندگان کالا
4. شناسایی بازار‌های هدف جدید
5. ایجاد قابلیت ردیابی و رهگیری کالا
6. انجام تبادل اطلاعات در کوتاه‌ترین زمان ممکن
7. جلوگیری از ورود محصولات بی‌کیفیت به زنجیره تامین
8. محافظت از برند تولید‌کنندگان
9. تایید اصالت محصولات
10. کاهش هزینه‌های مدیریتی
11. مدیریت سیستمی اطلاعات
12. گسترش و معرفی محصولات در بازار‌های جهانی
13. شناسایی تامین کنندگان جدید
امکانات سامانه
• شناسایی دسته‌ای و منحصر بفرد اقلام تامین
• تعریف کاتالوگ الکترونیکی محصول بر اساس نیاز سازمان‌ها
• مشخصات فنی خاص به هر قلم کالا
• چاپ بارکد در نماد دیتا ماتریس
• برداشت و ثبت اطلاعات به صورت اسکن بارکد با بارکد اسکنر
• برداشت و ثبت اطلاعات به صورت اسکن بارکد با موبایل
• دریافت خروجی اطلاعات در فرمت اکسل
• چاپ اطلاعات بر روی کاغذ
• ردیابی محصولات به صورت منحصر‌بفرد
• ارائه گزارشات تجمعی و تحلیلی
“][tm_spacer size=”xs:30;lg:68”]

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.