خود را برای انطباق با نسخه سوم GDSN آماده کنید! شبکه جهانی همزمان‌سازی داده‌ها

سازمان جهانی GS1 با مشارکت همکاران، نمایندگی‌ها و اعضای خود، یک به‌روزرسانی بزرگ را برای شبکه جهانی همزمان‌سازی داده‌ها (GDSN) برنامه‌ریزی کرده است. این به‌روزرسانی که در ماه مه ۲۰۱۶ انجام خواهد شد، حاوی بیش از ۱۵۰۰ تغییر است که باعث بهبود کارآیی شبکه GDSN شده و ویژگی ها و امکانات جدیدی به آن خواهد افزود.

GS1-GDSN-logo

گفتنی است این به‌روزرسانی از نسخه‌های قبلی استانداردهای GDSN پشتیبانی نخواهد کرد؛ بنابراین لازم است تمام ذی‌نفعانی که از خدمات شبکه GDSN استفاده می‌کنند، با تغییراتی که قرار است در فرایندهای کاری GDSN اتفاق بیفتد آشنا شده و خود را با آن هماهنگ نمایند.

شبکه جهانی همزمان‌سازی داده‌ها یا GDSN چیست؟

یک بستر مجازی استاندارد و ایمن برای هماهنگ‌سازی داده‌ها بین شرکای تجاری است و به آن‌ها امکان می‌دهد که به‌صورت همزمان به اطلاعات یکسان و استاندارد مربوط به موجودیت‌های مختلف در زنجیره‌های تأمین و تقاضا دسترسی داشته باشند و بتوانند این اطلاعات را بین خود مبادله نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انتشار نسخه ۳٫۱ استاندارد GDSN، به اطلاعیه‌ای که در وب‌سایت رسمی دفتر جهانی GS1 درج شده‌است مراجعه نمایید یا مستندی را که در این زمینه تهیه شده است بخوانید.