gs1 جهانی - امنیت بیماران - مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران

بهبود ایمنی بیماران در کنفرانس بهداشت و درمان GS1

یک کنفرانس جهانی واقعی

نزدیک به 400 رهبر بهداشت و درمان از 49 کشور در نوروایک، هلند، برای 35 امین کنفرانس جهانی بهداشت GS1 که بین 25 تا 29 مارس برگزار شد گردهم آمدند. هفته ای پر از جلسات پی در پی همراه با تعاملی عالی در شبکه های اجتماعی متشکل از شرکت کنندگان.

رهبران بهداشت و درمان جهانی به  تلاش برای بهبود ایمنی بیماران در کنفرانس بهداشت و درمان GS1 جهانی میپیوندند

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در مرحله مقدماتی، برای به اشتراک گذاشتن داستان های الهام بخش در مورد مزایای استانداردهای GS1 قرار گرفتند.

 GS1 healthcare موفق ترین ابتکارعمل ما

میگوئل لوپرا، مدیرعامل GS1 با این جمله به استقبال شرکت کنندگان رفت: “ما پروژۀ بهداشت و درمان خود را در سال 2006 راه اندازی کردیم و این موفق ترین پروژه ما بوده است، که بیشترین تاثیر را بر زندگی مردم در سراسر جهان دااشته است” .

ارائه دهندگان مراقبتهای بهداشتی، داستانهای الهام بخشی را در مورد ایمنی بیماران به اشتراک می گذارند

.مدیر اجرایی دانشگاه پزشکی دانشگاه ویسنر، ایالت اوهایو گفت: “مراقبت های بهداشتی باید بیمار محور باشد تا اطمینان حاصل شود که بهترین نتایج را داشته است. استانداردهای GS1 اجازه می دهد تا ما متمرکز باقی بمانیم و اعتماد داشته باشیم که میتوانیم بر تعهدمان نسبت به بیماران عمل کنیم”

مدیر کلینیک سر، گردن، چشم و جراحی پلاستیک در بیمارستان های دانشگاه دربی و برتون میگوید : ” اطلاعاتی که از اسکنهای ساده دریافت میکنیم شگفت انگیز است. این زندگی من و زندگی بیمارانم را تغییر داده است. با توجه به استانداردهای GS1، داده ها معنی دار هستند و پتانسیل این موضوع همچنان ما را هیجان زده میکند”

ذینفعان و افراد پیشرو در بهداشت جهانی در این کنفرانس حضور داشتند

افراد پیشرویی در این کنفرانس از جمله نمایندگان کمیسیون اروپا و اداره ملی محصولات پزشکی و اداره امور خارجه تنظیم بازار چین شرکت کردند.

ابتکارات برجسته دیگری در مورد استفاده از استانداردهای GS1 نیز توسط ذینفعان برجسته ای چون USAID، بنیاد ایالات متحده یا سازمان بین­المللی پول هلند به اشتراک گذاشته شد.

برندگان جایزه بهداشت و درمان GS1

مدیر پروژه داروسازی نظامی و ردیابی، پس از دریافت جایزه میگوید: ” مراقبت های بهداشتی کارآمد مبتنی بر فرآیند های زنجیره ای صحیح است، اما مهمترین چیز، وجود کارکنان شاد برای مراقبت بهداشتی بهتر است. شما باید آنها را در انجام اسکن بارکد درگیر کنید تا بتوانید  تمام مزایای آن را بدست آورید “رئیس افتخاری مرکز پزشکی NTT توکیو، جایزه به رسمیت شناختن GS1 را برای مشارکت در تلاشهای بهداشت و درمان GS1 دریافت کرد.

استاندارد جدید  GS1 راه اندازی شد!

در یکی از جلسات، راه اندازی رسمی کاربردهای جدید استانداردGS1  برای شناسایی محصولات تحقیقاتی در آزمایشات بالینی ارائه شد

مایکل مکین، معاون رئیس جمهور، فعال در زمینه کیفیت جهانی، نظارت و انطباقدر علوم زیستی DHL و مراقبتهای بهداشتی میگوید: ” اداره کردن میزگرد آزمایشات بالینی یک افتخار بود. بسیاری از تولید کنندگان اعلام کردند که متعهد به اجرای استاندارد جدید در سال جاری هستند. این امر مزایایی را به زنجیره تامین ارائه خواهد دادکه شامل ردیابی کامل، خطاهای کمتر، موجودی بهبودیافته و بارکدهای قدرتمند برای اطمینان از ایمنی بیشتر بیمار میشود.”

ماراتون ردیابی نیرومند اتیوپی

هران گربا ، مدیر آژانس غذا و داروی اتیوپی(EFDA)، تلاشهای کشورش را برای اجرای یک قانون جدید ردیابی بازتاب داده است. او میگوید: “شما میدانید که ما در کشورم، در ماراتون ها به خوبی شناخته شده هستیم. اینکه ما چگونه روی این پروژه حیاتی کار میکنیم کاملا دقیق است. ما چشم­اندازی بلند و تعهدی واقعی در ایمنی بیماران داریم. تشکر از حمایت شما در طول این سفر”