کسب و کار ها به دنبال فرصت های انعطاف پذیر، راحت و متمرکز برای اهداف یادگیری منحصر به فرد خود هستند، مأموریت GS1 ایران ، برای پاسخگویی به این نیاز، است. سایت آموزش مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات  ایران می تواند به شما در شناختن نحوه استفاده از استانداردهای GS1 برای ایجاد نوآوری، کارآیی بیشتر و ایجاد قابلیت هایی که کسب و کار شما را رونق می بخشد، از طریق  برگزاری دوره های حضوری ، وبینارها، برگزاری دوره های آنلاین، همایش ها و کارگاه های یک روزه کمک نماید.

  1.برگزاری دوره های آموزشی GS1

  • آشنایی با استانداردهای مدیریت زنجیره تامین در سطح بین المللی : این دوره ها برای افزایش دانش عمومی درباره استانداردها و راهکارهای GS1 و کلیدهای شناسایی GS1 و همچنین ردیابی است .15دوره  توسط واحد آموزش برگزار گردیده و افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره آزمون می شوند گواهینامه ” آشنایی مقدماتی با راهکارها و استانداردهای GS1 ” دریافت می کنند .
  • آشنایی با استانداردهای  تسهیل تجارت در سطح بین المللی   : این دوره ها برای افزایش دانش تخصصی درباره استانداردهای فنی Epces ، شبکه جهانی همگام سازی داده GDSN  و ردیابی است. 10 دوره توسط واحد آموزش برگزار می گردد و افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره آزمون می شوند گواهینامه ” آشنایی متوسطه با راهکارها و استانداردهای GS1 ” دریافت می کنند .
  • دوره های online:  دوره‏ های آموزشی Basic سیستم GS1 که به صورت Online در 7 سطح برگزار می‏شود که با کسب دانش مورد نیاز امکان دریافت گواهینامه ‏های بین المللی  آشنایی با سیستم GS1 در حوزه‏ های مختلف وجود دارد.
  1. آشنایی با (GS1 (GS1 System Certification Courses
  2. مبانی کدهای (GS1 (ID keys Basic Of GTIN,GLN,SSCC
  3. مبانی GDSN (آشنایی با GPC )
  4. مبانی بارکد ها ( (Barcode Basic (EAN/Upc)
  5. مبانی کیفیت داده (Data Quality Basic )
  6. مبانی (EDI (EDI Basic
  7. مبانی RFID/EPC (EPC/RFID) Basic

بعد از گذرانده شدن هفت سطح فوق گواهینامه بین المللی  ” GS1 System Certificate Courses “ صادر می گردد.

          2.برگزاری دوره های آموزشی ایران کد

  • دوره‌های عمومی آشنایی با ایران‌کد و فرایندهای مرتبط:برای افزایش دانش عمومی و تخصصی درباره فرایندها، کارکردها و کاربردهای ایران‌کد. عموماً مراجع آموزشی دارای تفاهم‌نامه با واحد آموزش مرکز با هماهنگی، این دوره‌ها را برگزار می‌کنند. در برخی موارد، بنا بر ضرورت واحد آموزش به طور مستقیم این دوره‌ها را برگزار می‌کند.
  • دوره‌های کدگذاری: این دوره‌ها برای ایجاد و توسعه دانش و مهارت لازم برای اجرای وظایف کدگذاری در سه سطح مقدماتی، عمومی و تخصصی، برای کارشناسان نمایندگی‌های ایران‌کد و کارشناسان کدگذاری شرکت‌های دارنده بسته 2 ایران‌کد، برگزار می‌شود: دوره مقدماتی برای افراد تازه وارد به شبکه ایران‌کد طرح‌ریزی شده و از اصول کدگذاری تا کدگذاری با نرم‌افزار را در بر می‌گیرد. مخاطبان دوره عمومی افرادی هستند که تا حدی تجربه کدگذاری را داشته و در آزمون دوره مقدماتی موفق بوده‌اند. دوره تخصصی برای افرادی طرح‌ریزی شده که با تجربه بوده و در آزمون دوره عمومی موفق بوده‌اند
  • دوره‌های آموزش خدمات امور مشترکین و عضویت در پرتال ایران‌کد: این دوره‌ها برای کارشناسان عضویت شرکت‌های نمایندگی برگزار می‌شود تا ایشان بتوانند از عهده وظایف امور مشترکین در شرکت‌های خود برآیند و همچنین بتوانند مراجعان خود را به شکلی مناسب برای دریافت بهتر و سریع‌تر خدمات ایران‌کد راهنمایی کنند.
  • دوره‌های تربیت مدرسی :واحد آموزش برای توسعه توان آموزشی خود با نگاه تمرکز زدایی تلاش کرده یک شبکه آموزش گسترده را در سطح کشور برای آموزش عمومی ایران‌کد و GS1 شکل دهد. از این‌رو، طی دوره‌های تربیت مدرسی، افراد مستعد مدرسی ایران‌کد،GS1 را پرورش می‌دهد تا ایشان بتوانند مفاهیم ایران‌کدو GS1 را به شکلی استاندارد و با کیفیت مطلوب به مخاطبان آموزش دهند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت www.learning.gs1-ir.org  مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.