خرده فروشی پیشرفته در جهان و کالاهای تند مصرف

ساده تر شدن تجارت

بارکدهای GS1 تقریبا توسط هر خرده­ فروشی پیشرفته در جهان، برای کاهش اشتباهات، هزینه­ ها و افزایش در دسترس بودن استفاده می­شوند.

شرکتها برای فروش محصولات نیاز به بارکد دارند. این بارکد شرکت ها را قادر میسازد تا محصولات خود را منحصرا، و نه تنها در نقطه فروش، بلکه در کل زنجیره تامین شناسایی کنند. در سرتاسرجهان خرده فروشی های پیشرفته برای سرعت بخشیدن به فرآیند پرداخت و بهبود مدیریت موجودی و افزایش بهره ­وری زنجیره­ تامین با تامین کنندگان خود، از بارکدها استفاده می­کنند.

در سالهای اخیر سیستم های تجارت الکترونیکی به جهت مجوز استفاده بارکد برای محصولاتشان، شروع به ملحق شدن به همتایان سنتی خود کرده‌­اند.

GS1 Hong Kong ، برای اینکه کاربران بتوانند به طور کامل از پتانسیل بارکد بهره ببرند، BarcodePlus، پرتال اطلاعات محصول و مکان را فراهم کرده است که کاربران آن میتوانند GTIN ها را به محصولاتشان اختصاص دهند، اطلاعات محصول شامل GTIN/GLN تخصیص داده شده به محصول را مدیریت کنند و آن را در کاتالوک آنلاین محصولاتشان برای اجتناب از تکرار بارکد، ذخیره کنند.همچنین کاربران میتوانند بارکد محصولات، توضیحات و تصاویر خود را در مخزن اطلاعات محصول BarcodePlus آپلود کنند، که تنها نقطه ورودی موجود برای خریداران و مشتریان بالقوه در سرتاسر جهان از طریق وب و تلفن همراه است.

علاوه بر این، ezTRADE سازمان GS1 هنگ­ کنگ، یک پلت­فرم تجارت الکترونیک کارآمد و اثبات شده B2B، میتواند به اعضای خودکارسازی فرآیند جریان­کار در فرمت پیامهای تبادل الکترونیکی داده(EDI) کمک کند تا تجارت بی رویه بین خرده­فروشان و تامین کنندگان خود را تسهیل کند.