تامین کنندگان سخت افزاری

[xa_acc style=”xa-default” ][xa_slide title=”پردازش هوشمند هیراد” openclose=”” icon=”align-right”]

هسته مرکزی شرکت پردازش هوشمند هیراد در سال ۱۳۸۳ به منظور طراحی، احرا و پیاده سازی سیستم جامع کارت هوشمند دانشگاهی که حاصل توافق مشترک دانشگاه مالتی مدیای مالزی (MMU) و سازمان منطقه آزاد کیش جزیره کیش بود شکل گرفت. این سیستم در طی مدت زمان تقریبی یک سال در کشور مالزی و با مشاوره شرکت های آلمانی و مالزیایی با موفقیت طراحی و پیاده‌سازی شد. در سال ۱۳۸۴، سیستم جامع اطلاعات دانشگاهی، که زیر مجموعه ای از سیستم جامع کارت هوشمند دانشگاهی بود، در پردیس دانشگاه صنعتی شریف کیش نصب و راه اندازی شد و در سال ۱۳۸۵، پیاده سازی کارت هوشمند دانشگاهی آغاز شد . گفتنی است، توسعه سیستم کارت هوشمند دانشگاهی و سیستم اطلاعات دانشگاهی تا امروز با موفقیت ادامه یافته است. شرکت پردازش هوشمند هیراد از سال ۹۵ به عنوان ارائه کننده راه‌حل GS1 ایران شروع به همکاری نمود.

لینک سایت: https://www.heeradsp.com

[/xa_slide][xa_slide title=” پیشتازان توسعه صنعت کامران (PTC)” openclose=”” icon=”align-right”]

PTC صرفاً یک شرکت بازرگانی نیست بلکه مجموعه ای از متخصصین در حوزه های مهندسی کامپیوتر ، الکترونیک ، مدیریت و مالی می‌باشد که با ارائه راه‌کارهای جامع ، علمی و نوین مبتنی بر تکنولوژی‌های مدرن ، افزایش سرعت عمل ، کاهش خطای انسانی و آسان‌سازی فرآیندها را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

شرکت پیشتازان توسعه (PTC) با ارائه محصولات متنوع سخت افزاری سبدی گسترده از ابزارهای اتوماسیون حوزه شرکت‌های پخش ، صنعتی و فروشگاهی را ارائه کرده است. ارائه راهکارهای جامع به هزاران کاربر در طیف مختلف اعم از اصناف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنایع تولیدی ، توزیعی و خدماتی از افتخارات پیشتازان توسعه می‌باشد.

شرکت پیشتازان توسعه صنعت (PTC) از سال ۹۴ به عنوان ارائه کننده راه‌حل GS1 ایران شروع به همکاری نمود.

[/xa_slide][xa_slide title=” شرکت فنی بازرگانی زبراسیا ” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت فنی بازرگانی زبراسیا از سال ۱۳۸۱ به عنوان ارائه دهنده تخصصی راهکارهای بکارگیری بارکد، کارت و RFID جهت شناسایی خودکار، جمع‌آوری مکانیزه داده‌ها و تبادل الکترونیکی اطلاعات، فعالیت دارد و محصولات تولیدکنندگان مختلفی را همچون Zebra، Honeywell، Intermec، Youjie، Zebex، Sewoo، OKPOS، M3 Mobile، ATID، Confidex، Alien، DSIC، Generalscan و… تامین و پشتیبانی می‌کند.

دانش و صداقت حرفه‌ای، بهره‌مندی از تیم مجرب، حسن سابقه همکاری با تولیدکنندگان، تنوع برند و مدل، دقت در انتخاب و عرضه محصولات باکیفیت، موجودی به‌روز و پشتیبانی مستمر مشتریان، مهم‌ترین امتیازات زبراسیا برای پیشرو بودن در این حوزه تخصصی است.زبراسیا

لینک سایت: https://zebrasia.com

لینک سایت: https://shop.zebrasia.com

[/xa_slide][xa_slide title=”بردار هوشمند ” openclose=”” icon=”align-right”]

این شرکت با سابقه طولانی در زمینه ماشین های صنعتی و فروشگاهی شامل دستگاه های هندهلد موبایل کامپیوتر صنعتی (جهت انبار گردانی ) ، بارکد خوان دستی ، بارکد خوان بیسیم ، چند پرتو ،چاپگر های صنعتی ،لیبل پرینتر ، فیش پرینتر ، تبلت های صنعتی و صندوق های فروشگاهی سهم بزرگی از بازار تخصصی صنعتی و فروشگاهی منطقه را دارا می باشد و همچنین نماینده انحصاری محصولات زیر می باشد :
• نماینده بارکد اسکنر ،لیبل پرینتر و هندهلد موبایل کامپیوتر هانیول Honeywell امریکا
• نماینده هند هلد موبایل کامپیوتر Gen2wave کره جنوبی

لینک سایت: https://bordarhoshmand.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت پانیز افزار آریا” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت پانیز افزار آریا ارائه دهنده سیستم ها و راهکارهای تخصصی شناسایی و ردیابی مبتنی بر فناوری های بارکد ، کارت و RFID می باشد. شرکت پانیز افزار آریا همچنین نماینده رسمی بارکد خوان های Mindeo در ایران می باشد . شرکت پانیز افزار آریا همواره سعی دارد تا از رهگذر ارتباط با مشتریان خود از نیازهای واقعی آنان آگاه گشته و بهترین راهکارها را در اختیار آنان قرار دهد . این شرکت بزرگترین سرمایه را مشتریان وفادار خود می داند و همواره سعی در خدمت رسانی و کسب رضایت ایشان دارد. این شرکت با وجود ده ها نیروی متخصص و متعهد توانسته است در خصوص تأمین نیازمندی های مشتریان ، خود را به عنوان یکی از پیشتازان معرفی کرده و در حال حاضر بسیاری از سازمان ها ، ارگان ها ، شرکت های بزرگ خصوصی و دولتی ، ‌کارخانجات و واحدهای تولیدی معتبر ، کلیه محصولات و راهکارهای خود را در بخش از این مجموعه تأمین می نمایند و……چاپگر بارکد

لینک سایت: https://www.panizafzar.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت سخت افزاری برد اسکن آسیا” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت برد اسکن فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ با هدف تولید نرم افزار های فروشگاهی و همچنین ارائه تجهیزات فروشگاهی مختلف آغاز نموده است و در حال حاضر با گذشت ۱ دهه از فعالیت شرکت برد اسکن تعداد کاربران محصولات این شرکت بیش از ۵۰،۰۰۰ واحد می باشد. هم اکنون خانواده گروه برد اسکن شامل حدود ۱۰۰ نفر در سراسر کشور می باشد که این تعداد شامل ۲ دفتر اصلی، ۳۰ دفتر نمایندگی و بیش از ۱۰۰ مرکز فروش فعال در سراسر کشور است. در طول این مدت شرکت برد اسکن موفق به کسب گواهینامه ها و همچنین افتخارات متعددی شده است که به دست آوردن هر یک آنها مایه ی افتخار خانواده بزرگ برد اسکن و همچنین صنعت تولید نرم افزار کشور می باشد.شرکت برد اسکن

لینک سایت: https://www.boardscan.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت سخت افزاری ترنا سیستم” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت تعاونی تُرنا سیستم به شماره ثبت ۴۶۵۷۳۷ در سال ۱۳۹۰ با موضوع فعالیت، تولید، وارادات و صادرات نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوتری و با هدف نوآوری و خلاقیت در حوزه فناوری اطلاعات تاسیس گردیده. تُرنا سیستم همیشه در تلاش است با ارائه راه کارهای نوین و ابداع محصولاتی خلاقانه در حوزه فناوری اطلاعات ، به نیازهای جامعه در این خصوص پاسخی فراتر از انتظار دهد و این امر تحقق نمی پذیرد مگر با تلفیق تخصص ، تجربه و نگاه نوآورانه. توکل بر خداوند متعال ، نگاه علمی و تخصصی به بازار فناوری اطلاعات با رویکرد مشتری مداری برپایه دانش آکادمیک و شناخت از بازار و نیازمندی های مشتریان و تجربه ۱۴ ساله مدیران و موسسان ، ضامن موفقیت شرکت تُرنا سیستم هست و به امید خدا خواهد بود. شرکت تُرنا سیستم به عنوان نمایندگی انحصاری محصولات پوزبانک کُره جنوبی ، متولی توزیع و ارائه خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در ایران است.

حوزه های فعالیت فعلی شرکت :ترنا سیستم

• وارادات ،توزیع و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات سیستم های مکانیزه فروش و سیستم های مبتنی بر بارکد POS & AIDC شامل :
۱٫ انواع صندوق های مکانیزه فروش (Touch POS)
۲٫ چاپگرهای صدور فیش (Receipt Printer)
۳٫ اسکنرهای بارکد (Barcode Scanner)
۴٫ کشو پول (Cash Drawer)
۵٫ لیبل پرینترهای صنعتی و رومیزی ( Label Printer)
۶٫ هندهلد صنعتی (Industrial Handheld)
۷٫ چاپگرهای همراه (Mobile Printer)
۸٫ تبلت های صنعتی (Industrial Tablet)
۹٫ پایانه کنترل قیمت (Price Checker)
۱۰٫ مواد مصرفی انواع لیبل و رول حرارتی (Label & Thermal Paper)

لینک سایت: https://www.tornasystem.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت سخت افزاری آژند رستاک” openclose=”” icon=”align-right”]

در دنیای رقابتی امروز، کامپیوتر به یک ابزار اساسی تبدیل شده است که تاثیرات گسترده آن نیز در عرصه های صنعتی، بازرگانی، خدماتی، نظامی و درمانی به وضوح قابل درک و مشاهده می‌باشد. با این وجود و با تمامی سرعت و دقتی که کامپیوتر دارد، جمع آوری و ورود داده‌ها به کامپیوتر اغلب با استفاده از نیروی انسانی صورت می‌گیرد که ضمن عدم بهره مندی از سرعت قابل قبول، عاری از بروز خطاهای انسانی نیز به نظر نمی‌رسد. که این امر در نهایت افزایش هزینه‌های سازمان را در پی خواهد داشت. از این رو، فناوری‌های شناسایی و گردآوری خودکار داده‌ها (AI/DC) همچون بارکد، کارت‌های هوشمند و RFID راه حل‌های الکترونیکی متداول و کاربردی بسیار مناسبی جهت بهبود روش‌های جمع‌آوری و انتقال اطلاعات به سیستم‌های کامپیوتری می باشند.

لینک سایت: https://www.azhandrastak.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت سخت افزاری تیدا(تیلدا کیش)” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت تیلدا کیش با هدف ارائه سیستم های مبتنی بر بارکد و RFID، در سال ۱۳۸۶ تأسیس گردید. این شرکت با بهره گیری از متخصصان و مدیران مجرب جوان در صنعت بارکد و RFID و ارتباط با شرکتهای معتبر بین المللی در این زمینه، فعالیت خود را آغاز نموده است. همچنین با استفاده از آخرین تکنولوژی ‌های روز دنیا سعی در برطرف نمودن نیاز‌های مشتریان خود از جمله شرکت‌ها و کارخانجات، موسسات تجاری و اداری، بانک ها، اصناف و فروشگاه‌ها را دارد و تلاش دارد با ترویج و ارائه خدمات هرچه بهتر در این امر، جامعه ایرانی را در استفاده هرچه بهتر از این سیستمها یاری نماید.
این شرکت با اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری از شرکت های گودکس و تایسو توانسته است به عنوان شریک تجاری سخت افزاری شرکت طرفه نگار ، مسئولیت تامین ، فروش و پشتیبانی محصولات سخت افزاری مرتبط با نرم‌افزارهای تولیده شده توسط این شرکت را داشته است . از سال ۱۳۹۲ به عنوان تولید کننده محصولات تی لاین در حوزه کالرآیدی و ضبط مکالمات شروع به فعالیت نموده است و موفق به کسب گواهی ثبت اختراع در این زمینه گردیده است .طی ۱۰ سال تلاش بی وقفه شرکت تیلدا کیش، با در اختیار داشتن تیمی مجرب از متخصصان الکترونیک و نرم‌افزار، موفق شده است به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه‌ی تجهیزات فروشگاهی و رستورانی، محصولات متنوعی را به مشتریان خود عرضه نماید.

محصولات وارداتی و تولیدی این شرکت با استفاده از تکنولوژهای پیشرفته، حوزه‌ های وسیعی را به شرح زیر پوشش می‌دهند:

  • فروشگاه‌ و رستوران‌های تک شعبه‌ای و زنجیره‌ای
  • مدیریت آژانس های حمل و نقل
  • مدیریت مطب
  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
  • مدیریت انبارداری و لجستیک

لینک سایت: https://www.tildakish.com

[/xa_slide][/xa_acc]

تامین کنندگان نرم افزاری

[xa_acc style=”xa-default” ][xa_slide title=”شرکت آسا نرم افزار ” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت آسا نرم افزار با نظر به سیاست‌های کلان مدیران خود در راستای خدمت رسانی و با هدف طراحی راهکارهای نوین و یکپارچه فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۲ تأسیس گردید. اکنون پس از سالها فعالیت، صدها کاربر در قالب ده‌ها شرکت از خدمات نوین فناوری اطلاعات و همچنین خدمات نرم‌افزاری این شرکت استفاده می‌نمایند. آسا نرم افزار با بکارگیری استانداردهای جهانی و از طریق توسعه‌‌ی فناوری اطلاعات، می‌کوشد کسب و ‌کار مشتریانش را به عنوان شرکای تجاری خود، توسعه دهد. مهمترین فعالیت این شرکت ارائه نرم‌افزارهای حوزه مالی، اداری، بازرگانی، تولیدی، ارائه خدمات سخت افزار و شبکه و همچنین خدمات نوین فناوری اطلاعات مانند برچسب هوشمند (RFID) می‌باشد. آسا نرم‌افزار با بهره‌مندی از نیروهای متخصص در زمینه‌های فناوری اطلاعات، صنایع و مدیریت توانسته است با تأسیس شعب و همچنین نمایندگی‌ها به امر فروش محصولات، آموزش، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و ارائه خدمات خود بپردازد. شرکت آسا نرم‌افزار در حال حاضر دارای رتبه ۳ سیستم‌های ویژه شورای عالی انفورماتیک با سقف قرارداد بیست و پنج میلیارد ریال می‌باشد. فعالیت‌های اصلی آسا نرم افزار • ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری برای سازمانها، نهادها و شرکت‌های خصوصی • سیستم‌های مبتنی بر شناسه رادیویی و راهکارهای RFID • راهکارهای خاص فناوری اطلاعات برای شرکت‌های تولیدی – خدماتی • خدمات آموزش، استقرار و پشتیبانی راهکارهای نرم‌افزاری • خدمات مهندسی شبکه‌های پیشرفته، امنیت اطلاعات و سخت افزارهای متناسب

لینک سایت: https://www.asaasoft.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت پارس‌افزار ” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت پارس‌افزار علاوه بر خدمات سخت افزاری و ارائه دهنده تجهیزات سیستمهای مبتنی بر بارکد وRFID انواع کارت و کارتخوان و تگ ها، سیستم های نرم افزاری مبتنی بر RFID را نیز ارائه می دهد.

لینک سایت: https://parsafzarco.com

[/xa_slide][xa_slide title=”رامیان پویا افزار(شرکت مرتبط با اتکا) ” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت نرم افزاری مرتبط با RFID . شامل برنامه های فروشگاهی ، مدیریت اموال، انبار هوشمند و … تامین کنندگان سخت افزاری

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت افزار پرداز توسعه” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت افزار پرداز توسعه در سال ۱۳۷۸ تأسیس گردید. از سال ۱۳۷۸ تاکنون این شرکت طراحی و تولید محصولات متنوعی را در زمینه الکترونیک، کامپیوتر در دستور کار خود قرار داده که به اجمال در ادامه ذکر گردیده است. هم اکنون شرکت افزار پرداز توسعه محصولات متنوع خود را در اقصی نقاط کشور ارائه داده است و بسیاری از ارگان‌ها از خدمات این شرکت در مجموعه خود استفاده می‌نمایند.
ازجمله محصولات تولیدی توسط این شرکت، سیستم‌های مبتنی بر AVL و مرتبط با مکان‌یابی و کنترل و اتوماسیون ناوگان‌های حمل و نقل جاده‌ای و درون‌شهری می‌باشد. ایجاد بسترهای انتقال Online / Offline و فراهم نمودن امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری متنوع و متفاوت ازجمله نقاط قوت این مجموعه می‌باشد.

لینک سایت: https://www.aptirco.ir

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت گروه داده ورز جویا” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت گروه داده ورز جویا در سال ۱۳۸۱ از ادغام سه شرکت بزرگ و تراز اول استان اصفهان که هر کدام در زمان خود بالغ بر ۱۵ سال سابقه درخشانی داشته اند تشکیل گردید. دفتر اصلی این شرکت در شهر اصفهان بوده که پس از چند سال فعالیت موفق، مدیران شرکت عرصه را برای پیشرفت و تعالی شرکت تنگ دیده و تصمیم به گسترش قلمرو فعالیت شرکت و از آنرو عزیمت به پایتخت نمودند که نتیجه آن، دفتر مجهزی بود که در تهران تاسیس شد. این شرکت مفتخر است که پس از ربع قرن فعالیت درخشان خود در زمینه علوم IT توانسته است خود را به جایگاهی برساند که در حال حاضر در اکثر سازمانها و ارگانهای کشور از نام این شرکت به نیکی یاد می شود. از جمله عواملی که توانسته است این شرکت را به این جایگاه رفیع برساند و آن را در زمره ۵ شرکت برتر خصوصی کشور در زمینه IT و همچنین به عنوان یکی از معدود شرکت های دانش بنیان کشور با بیش از ۷۰ نفر پرسنل مجرب قرار دهد، دانش، تجربه، همت و کار گروهی کلیه اعضای این مجموعه بوده است که این شرکت را قادر ساخته است تا هم در زمینه پروژه های نوآورانه و دانش محور و هم در زمینه فروش و بازرگانی خود را زبانزد خاص و عام و مخصوصا خانواده بزرگ IT کشور گرداند.

لینک سایت: https://www.jooya.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت تدبیر داده آویژ” openclose=”” icon=”align-right”]

گروه نرم افزاری تدبیر داده آویژه در سال ۱۳۸۶ به منظور فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات تشکیل شده و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را تا به امروز پیموده است. هم اکنون این مجموعه شامل ۵ واحد جداگانه طراحی، تحقیق و توسعه، معماری و آماده سازی نرم افزار، پشتیبانی وبازرگانی است. همواره اهداف مدیران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نیازهای مشتریان و ارائه خدمات بهینه مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد. شرکت آویژه در حال حاضر بطور متمرکز در حوزه RFID مشغول به انجام فعالیت می باشد و با استفاده از این تکنولوژی به روز دنیا راهکارهای مختلفی را برای بهبود فرآیند کاری و افزایش بهره وری صنف های مختلف ارائه می دهد. برهمگان روشن است که سرعت تغییر تکنولوژی و ساختارهای ارتباطی دنیا بسیار زیاد و پر شتاب است. ویژگی بارز مجموعه آویژه حفظ چابکی لازم در این حوزه است. سرعت تطبیق بالا و هماهنگی با ساختارهای جهانی این توان را به مجموعه ما داده که در مرز تکنولوژی های جهانی حرکت کنیم.

لینک سایت: https://www.avizhegroup.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری پادرا پارس دوران” openclose=”” icon=”align-right”]

پادرا پارس را در سال ۱۳۹۲ تأسیس شده است. تخصص این شرکت توسعه‌ی نرم افزارهای سفارشی، بکارگیری تکنولوژی‌های حوزه‌ی AIDC در نرم افزارهای سازمانی و کمک به اجرای موفق مدل‌های بهبود سازمانی از طریق ایجاد زیرساخت لازم از بابت دیتا و اطلاعات است. راهکارهای بدون نقص، استراتژی و مشاوره و توانایی توسعه نرم‌افزار توسط تکنولوژی‌های:

  • Microsoft C#.Net & VB.Net, C++, Delphi, and Java programming languages
  • Android Applications Development

پادرا پارس

لینک سایت: https://www.padrapars.ir

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری پارس داده ساز(پادس)” openclose=”” icon=”align-right”]

پادس حاصل علم امروز و تجربه دیروز، نیاز مدیران موفق با سیستم های مالی و اداری پادس با کمترین هزینه بیشترین بهره را از یک سیستم درک خواهید کرد. پادس تیم گروپ با در اختیار داشتن نیروهای کار آمد با بیش از ۲۰ عنوان سیستم مالی و اداری مشاوری توانا در اختیار مدیران است. نرم افزار یکپارچه مالی و اداری پادس , حسابداری , فروش , انبار , حقوق و دستمزد و کنترل تولید.

لینک سایت: https://www.pades.ir

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری الکترونیک شناسا” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت سهامی خاص ” ارتباط الکترونیک شناسا “ (به شماره ثبت ۴۷۳۷۸۷) با نام تجاری ” شلر / Sheler “ (به شماره ثبت ۲۹۲۷۹۴) با همت و تلاش گروهی از ‏متخصصین برجسته و مجرب در حیطه های فن آوری اطلاعات(ITT)، برق، الکترونیک، مکانیک، مخابرات، مهندسی پزشکی و… به جهت ارائه راهکارهای تخصصی مبتنی بر سامانه شناسایی امواج رادیویی موسوم به ” فناوری رادیو شناسه ” (RFID = Radio Frequency IDentification) و نیز مبتنی بر سایر فناوریهای مشابه و مکمل، و بومی سازی آنها(به صورت دانش بنیان) در کشور و همچنین تولید قطعات و تجهیزات مربوط به این فناوریها با برند ایرانی، با هدف کمک به انجام هر چه بهتر طرح های بزرگ و کوچک دولتی و غیردولتی در سازمانهای تولیدی و صنعتی، نظامی و انتظامی، نفت و گاز و پتروشیمی، بهداشت و درمان، خدماتی و بازرگانی، کشاورزی و دامداری، مجموعه های ورزشی و تفریحی، شهرداریها و…؛ برای شناسایی و ردیابی، مکان یابی و موقعیت یابی، تعیین و تشخیص هویت، رهگیری و ردگیری، آمارگیری، کنترل تردد و کنترل دسترسی، ارسال و دریافت خودکار فرامین از قبل تعیین شده بین قطعات و تجهیزات و ماشین آلات، جمع آوری خودکار داده ها (AIDC) و…، از ابتدای سال ۱۳۹۲ پایه گذاری، طرح ریزی و شروع به فعالیت نموده و در بهار سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی ثبت و تاسیس ‏شده است.درباره شرکت ارتباط الکترونیک شناسا

لینک سایت: https://www.shelerco.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری سبزافزار آریا” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت سبزافزارآریا با سابقه بیش از ده سال ، در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات فعالیت داشته و از طریق توسعه و ارائه سیستم های اطلاعاتی مختلف ، افتخار همکاری با بسیاری از سازمان ها و موسسات دولتی و خصوصی را داشته است. رویکرد مشتری مداری در این شرکت باعث شده مشتریان ، همیشه به عنوان شرکای تجاری محسوب بوده و عملکرد موفق و رو به پیشرفت آنها مد نظر باشد. ارائه‌ راهکارهای نرم‌افزاری کسب و کار تجاری بر اساس فرایندهای عملیاتی سازمان‌های کوچک ، متوسط و بزرگ دولتی ، خدماتی ، بانکی ، بیمه ای ، تولیدی و بازرگانی از مهمترین فعالیت های اصلی شرکت سبزافزارآریا می باشد.

لینک سایت: https://www.sabzafzar.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری نماتک ایرانیان” openclose=”” icon=”align-right”]

در نیمه های دهه هشتاد به عنوان مدیران جوان در کارخانه‌ای مشغول به کار شده بودیم. حجم بالای کار، اثر بخشی نامناسب، اشتباهات فراوان و عدم شفافیت عملکرد سازمان، مدیران ارشد را بر آن داشت که به کمک یک راهکار جامع نرم‌افزاری (ERP) منابع این معضلات را حل کنند. تجربه‌های مشابه خرید نرم‌افزارهای خارجی در شرکت‌های همکار علی‌رغم هزینه‌ها و مشکلات تحریم‌ها نتوانسته بودند به حل مشکلات خاص کسب و کار در ایران کمکی کنند. در نتیجه از میان محصولات شرکت‌های ایرانی، نرم‌افزاری “به عنوان ERP” خریداری شد. ولی نه تنها در حین نصب و  استقرار مشکلات زیادی برای مدیران و پرسنل ایجاد کرد، بلکه کار کردن با آن بسیار دشوار و مهم‌تر آن که فاقد عملکردهایی بود که از ERP انتظار می‌رفت. در نتیجه مشکلات سازمان را نسبت به قبل دو چندان کرد.  همان زمان تصمیم گرفتیم تا با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و الگوهای روز دنیا  بهترین نرم‌افزار یکپارچه را طراحی و تهیه کرده  و سهم مهمی در ارتقای دانش IT و کمک به صنایع کشور داشته باشیم. این گونه نوماتک با ایده بهترین بودن آغاز شد.با اعتقاد به متفاوت فکر کردن و اعتقاد به آسان سازی مدیریت کسب و کارهای مختلف در بخش های گوناگون بازرگانی و تولیدی کار خود را شروع کردیم. با خلاقیت و تکنولوژی نرم‌افزاری درست کردیم که ما را به این هدف سوق می‌دهد. از کلمه نوما شروع شد. نوما کلمه‌ای بود که فیلسوف بزرگ ادموند هوسرل از آن به عنوان “تفکر ” یا “آن‌چه که به آن فکر شده است” استفاده کرد و ما با افزودن تِک به عنوان مخفف تکنولوژی نام “نوماتک” را برگزیدیم. بدین گونه، شرکت مادر نوماتک  پس از گذر از فراز و نشیب‌های فراوان و با سرمایه‌گذاری بسیار زیاد پدید آمد. طی این سال‌ها تمام تلاش ما همواره در جهت ارتقای کیفی راهکارهایمان بوده تا به این ترتیب مشتریانی راضی داشته باشیم. در این راستا شرکت نرم‌افزاری نوماتک در سال ۱۳۹۵ موفق به دریافت مجوز دانش بنیان گردید. 

لینک سایت: https://www.nomatec.net

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری/سخت افزاری آراد تجهیز نیکان” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت آراد تجهیز نیکان با تجربه و دانش فنی بالا، کادری مجرب و شبکه فروش گسترده آماده خدمات رسانی و ارائه مشاوره فنی در زمینه سیستم های تجهیزات فروشگاهی(نرم افزار فروشگاهی ، سیستم مکانیزاسیون فروش و ترازوی فروشگاهی دیجیتال) و سیستم های حفاظتی و امنیتی  (دوربین مداربسته و گیت ضد سرقت فروشگاهی) در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد. این شرکت مجموعه ای از چند شرکت فنی و مهندسی می باشد که از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز نموده  و با توجه به ماموریت سازمانی، اهداف بلند مدتی را دنبال می نماید. آراد تجهیز نیکان با بیش از یک دهه تجربه همواره در تلاش بوده تا با انتخاب بهترین برند های تجاری از سرتاسر دنیا و همچنین پرسنل توانمند و مجرب مناسب ترین راهکار مطابق با نیاز مشتریان محترم، که ارزشمند ترین سرمایه شرکت هستند، را فراهم آورد. مجموعه ما علاوه بر فراهم نمودن گستره ای از بهترین تجهیزات سخت افزاری موجود در بازار ایران ، با تولید و عرضه نرم افزار فروشگاهی آراد گامی مهم در راستای یکپارچه سازی اتوماسیون فروشگاهی و طرح صندوق مکانیزه فروش اصناف کشور برداشته است. شرکت آراد در زمینه تجهیز مراکز صنعتی، تجاری و اداری به سیستم های نظارت تصویری و دوربین مداربسته  و همچنین سیستم اتوماسیون انبارگردانی و رهگیری کالا نیز فعالیت مینماید.

 

لینک سایت: https://www.aradtajhiz.ir

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری ارقام نگار اندیشه” openclose=”” icon=”align-right”]

شرکت ارقام نگار اندیشه از سال ۱۳۸۳ با حضور جمعی از کارشناسان فعال در لایه‌های عملیاتی کسب و کار و با تخصص در حوزه‌های مالی، نرم‌افزار، مدیریت و صنایع، فعالیت خود را با هدف تولید نرم‌افزارهای به‌روز، با رویکرد ERPP و تکنولوژی‌های جدید آغاز نمود.

  • سال ۱۳۸۳: آغاز به کار شرکت، ایجاد زیرساخت‌های عملیاتی مورد نیاز با هدف ارائه خدمات مالی به شرکت‌ها و راه‌اندازی نرم‌افزارهای اطلاعات مدیریت  (MIS)
  • سال ۱۳۸۶: تولید نسل اول نرم‌افزارهای اتوماسیون فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ
  • سال ۱۳۸۸: اخذ پروانه بهره‌برداری از سازمان صنایع و معادن در صنعت نرم‌افزار و مجوز آموزشی در مهارت‌های پیشرفته از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور
  • سال ۱۳۹۱: تغییر در ساختار شرکت و شرکاء و همچنین آغاز تولید نسل جدید نرم‌افزارهای مدیریت سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرک
  • سال ۱۳۹۲: آغاز تولید نرم‌افزارهای هوش تجاری و داشبورد اطلاعات مدیریت، نرم‌افزارهای مالی و اداری تحت وب و نرم‌افزارهای حوزه خدمات الکترونیک
  • سال ۱۳۹۳: ارائه راهکار و نرم‌افزار در سه حوزه:

لینک سایت: https://www.arghamnegargroup.ir

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت نرم افزاری پارمیس” openclose=”” icon=”align-right”]

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، مهندس مظاهر مرجانی تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال ۱۳۸۳ و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت ۲۲۹۹۸۴ ثبت گردید و نقش جدی تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار های حسابداری پارمیس و همچنین سامانهو ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند. علاوه بر این محصولات جانبی مرتبط چون آنتی ویروس، خدمات اینترنت و طراحی سایت برای رضایت مندی بیشتر مشتریان ارائه می گردند. همچنین با هدف کمک به جامعه دانشجویی و آموزشگاهها و یا کسب و کار های کوچک محصولات، ارزشمند و هدف گذاری شده به صورت رایگان یا بسیار ارزان عرضه می شوند. فناوری اطلاعات پارمیس با تلاش هایی از این دست، توانسته رضایتمندی درصد قابل توجهی از مشتریان خود را جلب نماید. در همین راستا در طی بیش از یک دهه فعالیت، پارمیس در جشنواره ها و همایش های گوناگونی توان خود را در معرض داوری خبرگان قرار داد و با کسب چندین و چند عنوان معتبر در سال ۹۱ پرافتخارترین شرکت نرم افزاری ایران لقب گرفت. شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، همواره در تلاش است با بهره گیری از نیروهای خلاق، جوان و ارزش آفرین و با استفاده از آخرین فناوری های روز نرم افزاری و سخت افزاری و بر پایه خواسته های اکنون و آینده مشتریان اقدام به تولید نرم افزارها و ارائه خدمات مورد نیاز بازار و مشتریان نماید.

لینک سایت: https://www.parmisit.com

[/xa_slide][xa_slide title=”شرکت راهکارهای نرم افزاری آسمان” openclose=”” icon=”align-right”]

موسسین قبل از ثبت شرکت آسمان ابتدا شرکت مدیریت توسعه نرم افزار اسیا گستر (متنا) را در سال ۱۳۸۶با هدف تهیه وتدوین نرم افزارجامع بودجه عملیاتی تاسیس کردند . در شرکت متنا با کمک سالها تجربه خود درحوزه های مالی ،اقتصادی وبودجه توانستند نرم افزارجامع بودجه ریزی و کنترل بودجه را تا پایان سال ۱۳۸۸ بطور کامل تولید نموده و درشرکتهای آب و فاضلاب استان تهران پیاده سازی نمایند .همزمان با این کار شرکت متنا در حوزه تولید کارت های هوشمند چندمنظوره مانندکارت های اعتباری بانکی ،کارت های پروانه کسب الکترونیک وکارت اشتغال برای وزارت صنعت معدن و تجارت ،کارت های شناسایی سازمانها و همچنین شبکه سراسری تخفیف نیز فعالیت کرد . موسسین به دلیل توسعه کار و تخصصی شدن عملیات تصمیم گرفتند تا برای گسترش فعالیت های نرم افزاری شرکت جدیدی به ثبت برسانند و بدین ترتیب شرکت راهکارهای نرم افزاری اسمان در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردید. پس از ثبت شرکت ، مدیران و کارشناسان علاقه مند شدند که سایر ماژول های را نیز تولید نموده و با سیستم بودجه ریزی و تامین اعتبار و کنترل بودجه یکپارچه کنند.
پس از تحقیق و برسی های زیاد اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند تولید ERP مد نظر خودرا با بروز ترین رویکردهای تکنولوژی درکشور بصورت Out Source تولید نمایند و برای انجام این کار شرکت تولید نرم افزاری تحلیل گران روزنه شرق انتخاب شد این شرکت با سابقه درخشان درتولید نرم افزار های تحت WEB ، گزینه مناسبی برای این کار بود ، پس از عقد قرارداد . تحلیل و تولید بصورت مشترک طی دوسال با تیم تولید روزنه و آسمان انجام شد که نتیجه کار محصولی جامع و یکپارچه و تحت وب بود که حاصل تلاش و تجربه دو گروه با تجربه نرم افزاری است . در حال حاضرواحد تولید نرم افزارآسمان خودمستقلا ادامه کارتولید را در دست گرفته و تلاش دارد امکانات وگزارشات جدید درخواست شده ازتحلیلگران با تجربه آسمان را در سیستم ایجاد کند.

لینک سایت: https://www.skysoftware.ir

[/xa_slide][/xa_acc]